Wielkie promocje w Lidlu. Przysmaki dla dzieci tanie jak barszcz
Lidl znów przygotował ciekawą ofertę dla swoich klientów. Kusi cenami i atrakcyjnymi promocjami. Z rabatów można skorzystać do środy 10.01. I naprawdę warto, ponieważ ceny są zdecydowanie korzystne.
W sklepach sieci Lidl ciągle pojawiają się nowe promocje. Co tydzień ogłaszane są kolejne przeceny. Na dodatek w aplikacji każdego dnia mamy nowe opcje, by kupić coś taniej. W tym tygodniu rabatami objęte są produkty, które kupuje się najczęściej: owoce, mięso i przysmaki szczególnie lubiane przez dzieci.
Mięso w atrakcyjnych cenach w Lidlu
Sieć Lidl zdecydowała się przecenić mięso, które wielu rodziców chętnie kupuje dla swoich dzieci. Chodzi o mielone na kotlety marki Polski Indyk. 400 g kosztuje teraz 4,99 zł. Kolejnego dnia możesz przygotować na obiad szynkę wieprzową – kilogram kosztuje tylko 14,99 zł.
Na przecenę trafiły także wędliny i inne wyroby mięsne:
- parówki wieprzowe Pikok - 2,99 zł,
- szynka eksportowa Krakus – 56 proc. taniej,
- wędzony filet z piersi indyka w plastrach Pikok Pure – 50 proc. taniej z aplikacją Lidl Plus,
- szynka wieprzowa Pikok Pure – 50 proc. taniej z aplikacją Lidl Plus.
Przecenione w Lidlu
A to jeszcze nie koniec przecen w sklepach sieci Lidl. Promocyjne ceny możesz także zobaczyć na dziale owoce i warzywa. Mandarynki kosztują 50 proc. mniej, czyli 3,99 zł za kilogram. Za opakowanie 125 g borówek amerykańskich zapłacisz 4,99 zł. Spadła też cena pomarańczy deserowych – 2 kg kosztują 7,99 zł oraz kiwi – jedna sztuka to koszt 1,39 zł.
W promocyjnej cenie możesz zakupić również mleko Mazurski Smak 3,2 proc.. Oferta przeceny o 50 proc. jest dostępna dla posiadaczy aplikacji Lidl Plus. Ser Edam w kawałku marki Pilos również można kupić taniej, tylko 5,39 zł za opakowanie.
Akcja promocyjna po 21:00
Jakiś czas temu Lidl wprowadził nową akcję promocyjną, która rozpoczyna się codziennie o 21:00. „Kupuję, nie marnuję” to przedsięwzięcie, które ma na celu zmniejszenie ilości odpadów i zachęcanie klientów do kupowania pełnowartościowych produktów, które mogłyby się zmarnować.
Codziennie po 21 słodkie i słone przekąski z „Piekarni w sercu Lidla” są sprzedawane o 50 proc. taniej. W soboty i w dni przedświąteczne przeceną zostają objęte także inne wypieki: chleby, bułki i bagietki. Projekt „Kupuję, nie marnuję” zmniejsza konieczność wyrzucania pieczywa, które się nie sprzedało.
Zobacz też:
Zobacz, czym karmisz swoje dziecko. Cała prawda o pieczywie z Lidla i Biedronki
Takiej promocji w Biedronce jeszcze nie było. Rodzice ruszyli do sklepów
"Gang Mocniaków". Biedronka wprowadza rewolucję w systemie zbierania naklejek